Från gammalt till nytt.

 
För typ två somrar sen så köpte jag en äldre väska på loppis. Den var gamm brun typ, ja inte en snygg färg i alla fall. Jag hade några bilder på den men tyvärr hittar jag dom inte nu. Men jag målade i alla fall om väskan och nu så är den i vardagsrummet. Jag tycker att den blev jätte bra! Och i så har jag en filt som jag virkat som det bara är att plocka fram få man behöver mer filtar.
Vissa tycker att det är fy skam att måla om och ändra gamla saker, men jag säger att man får göra som man vill! Det är ju ens egna saker! Däremot så behöll jag etiketten på sidan då jag tycker att det var lite charmigt =)
Färgen jag använde var vanlig inomhusfärg som man målar väggarna med.
 
 
 
Frida
Inredning, Pyssel | gammalt, måla, till nytt, väska | |
#1 - - Johanna:

Jag gillar färgen! Man ser ju att själva kofforten är gammal, trots att den fått ett lyft med ny färg!

Upp