60års tårta.

 
I maj så fyllde min moster 60 år, jag vet gammalt ;) Släkten överraskade henne med ett stort firande, och jag stod för tårtan.
På tårtan är det saker som representerar min moster.
 
Huset som är på framsidan är en skola där hon både gick när hon var liten och jobbar idag.
Skylten ovanför är där hon bodde (typ alltid) och vars hon senare flyttade.
 
Här har vi den röda faran =)
 
Här har vi en hackspett, kan ni gissa varför?? .....Japp hon pratar väldigt mycket =P
 
Fiskarna är fär för att hon absolut inte gillar fisk!
 
Åsså en hallo kitty, hon sa lite på skämt att hon ville ha en hallo kitty tårta när hon fyllde 60. Så då fick hon en.
 
På ovansidan så la jag en massa små blommor för att få något fint till dom rosa siffrorna (Hon gillar ros)
Sen så målade jag träd runt hela för att tårtan inte bara skulle vara vit. Tycker att det blev både fint och bra.
 
 
Själv så älskar jag den här tårtan!! Så roligt när det är personliga saker på den =)
 
Frida
Tårtor | 60 år, 60 års tårta, födelsedag, handmålat, personlig tårta, våningstårta | |
Upp