Julbakning

 
Har ni bakat allt till jul? det har jag men som det ser ut nu så kommer jag att behöva baka mer =) På julafton så har vi knytkalas och i år har jag julgodis och fika och ja jag tror inte jag har så det räcket så får nog ställa mig en kväll och baka =) Däremot måste det bli snart då tiden bara rinner iväg....iår...igen!!
 
 
 
Jag brukar faktiskt inte baka så mycket, lussebullar, rocky road, saffranstoppar (kokostoppar). Åsså så köper jag pepparkakor, vet att det är fel men orkar inte så också och göra dom om man inte har tid till det då det tar ett tag!
 
 
 
 
 
Vissa år har jag gjort mitt eget godis, då det är sjukligt tidskrävande så händer det inte varje år, men jag ska se om jag hinner göra någon enkel kola eller något =)
Har ni något tips så säg till!!
 
Frida
 
 
Bakning | Saffran, jul, julbakning, saffransbullar | |
Upp