Praliner

 
Till förra helgen så gjorde jag praliner till min morbro. Det var fem olika smaker, vissa hade jag gjort innan och vissa smaker var helt nya.
Det var jätteroligt att göra och jag blev faktiskt riktigt nöjd över dom =D
Får se kanske blir nå praliner till jul =)
 
Smakerna var:
Vita chokladpraliner med havtorn.
Rom och russin med valnötter.
Mjölkchokladpraliner med curry.
Ingerfärapraliner med honung och citron.
Parmesanpraliner med havssalt.
 
 
 
 
 
Jag kommer att lägga ut recept på pralinerna eftersom, så ni också kan göra allt detta goda!! =D
 
Frida
 
 
Bakning | Rom och russin, choklad, chokladtryffel, cury, havtorn, ingerfära, parmesan, praliner | |
#1 - - Paulina:

Hejsan, ville bara kika in och säga att jag just nu har en 1:a adventstävling på min blogg där du kan vinna tre fantastiska produkter från Fintessgurus Superfood Kollektion! Tävlingen är superenkelt dessutom och endast till för att ni ska få chansen till att vinna en rolig och "tidig julklapp". :)

Ha det så bra!

//nouw.com/100kitchenstories

Upp