Födelsedag men vintertema.

 
På söndag så ska jag och min storasyster fira våran födelsedag med släkten, vi firar alltid tillsammans eftersom att vi fyller år samma dag men det är 3 år mellan oss. Japp kanske inte så vanligt men något som är mer ovanligt är att det har hänt i släkten tidigare.
 
Men hur som helst så för två år sedan så hade vi vintertema, allt skulle vara i blått och vitt. Vi hade chokladbollar, tårta, muffins och cakepops. När vi skulle dekorera cakepopsen så spårade det ut lite, vilket är lätt hänt när man sitter uppe på kvällarna när man egentligen ska sova =P
 
Här är lite bilder från det året =) Ursäktar för kvalitén på bilderna, gammal mobil.
 
Det syns tyvärr inte på den här bilden att det är fejksnö på hela bordet också.
Muffins med lite snöflingor och chokladbollar men blå kokos.
 
Som sagt på våra cakepops så spårade det! Visst någon fin finns det där men resten ser nog mer ut som ett barn har gjort dom.
Och ja vi fyllde 24 och 27år =)
 
 
Våran fina vintertårta =) Iglon är faktiskt också tårta. När jag fyllde den så gjorde jag det i en skål, vilket gör att man får den rund. Har gjorde det med större tårtor också.
 
 
Frida
Tårtor | Cake pops, Vitt, blå, chokladbollar, cupcakes, födelsedag, vinter, vintertema | |
#1 - - Josefin:

Åh vad fint ni hade gjort, riktigt häftig tårta också! :)

Svar: Tack =) Blir ett färgtema i år, bilder på det kommer upp efter helgen =)
Frida

#2 - - Matilda Berlin:

Nämen jösses vad söta!

Svar: Tack=)
Frida

#3 - - Anonym:

Även dina tremeningar är födda på samma dag med 3 år emellan. :)

Svar: Hej anonym.Men det det jag säger, i min släkt är det inte konstigt att fylla år samma dag =P Verkar som att alla föräldrar planerar så det blir färre ggr man behöver fira.
Frida

Upp