Födelsedagskort

 
Ibland så har man mycket att göra så man får försöka spara in tid. För ett firande i Januari hade jag det så, det var jobb, göra tårta (som tar x antal timmar) och sen bara firandet. Men jag skulle göra kort också och typ dagen innan fick jag veta att det behövdes två men klart man kirrar det =) Men som tips då är att göra inte allt själv  inget fel att köpa något färdigt en gång i livet. Och sen ta papper som är himla fina som dom är utan man måste göra en massa saker med det.
 
Det jag köpte färdigt var stora fina rosetter åsså resten klippte och klistrade jag ihop själv.
ÄLSKAR träbokstäverna!!! Och visst är det mönstriga pappaeret ortoligt fint. Måste komma på något mer jag kan göra med papperet.
 
 
Det andra kortet var till blommorna så det kortet skulle vara litet.
 
 
I hobbyaffärer så man köpa en lite fyrkantig sak som man kan använda för att få kanterna att se brända. Jag tycker att det blir ganska läckert.
 
Frida
 
 
Pyssel | födelsedagskort, spara tid, tips | |
Upp