Farsdagskort


Här kommer några bilder på Farsdagskort som jag har gjort tidigare år och ett från i år.  ( firade farsdag igår) 
Tyvärr är inte bildkvalitén inte den bästa då den är tagen med mobil. Men jag kanske ändå kan inspirera till nå kvällspyssel =)






Det här randiga kortet öppnar man inte som vanligt utan det är två papper som sitter fast i den lilla ugglan, så man glider isär korten.


Det här kortet gav jag till min styvpappa igår då vi firade farsdag. Det är ju mycket snack om Bond nu så blev inspirerad av det. Man brukar oftast ha en väst när man gör kostymkort men jag tror inte att Bond har väst så skippade det. Det som inte synd på bilden är att knapparna sticker ut och att kostymen har fickor. Flugan är också snyggare i verkligheten =)

Frida
Pyssel, Tips | Farsdagskort, farsdag, kort, pyssel, tips | |
Upp